Gå til hovedindhold
Tablet zeigt Webdesign-Portfolio-Seite

CMS 6-chatten åbner op for nye kommunikationsmuligheder.

Med CMS 6-Chat får du et kraftfuldt kommunikationsværktøj, der giver dig mulighed for at gå direkte i dialog med de besøgende på dit websted. Alle redaktører, der også har adgang til CMS 6-Chat, kan med et enkelt klik erklære sig villige til at invitere nye besøgende til en onlinekonversation. I samme øjeblik åbnes onlinechatten på webstedet. Når du ikke er til stede, omdannes denne til en klassisk kontaktformular - så du ikke længere går glip af kundehenvendelser.

Ved hjælp af brugerprofiler kan du manuelt indtaste de vigtigste data som f.eks. navn, e-mailadresse, telefonnummer eller årsagen til samtalen. CMS 6 genkender automatisk, afhængigt af databeskyttelsestilladelsen, om personen allerede er registreret bruger på dit websted, f.eks. hvis han eller hun allerede har foretaget et køb i din webshop eller allerede modtager dit nyhedsbrev. På denne måde kan du til enhver tid samle alle data på den enkleste måde og koncentrere dig fuldt ud om din online rådgivning med de opkaldslogfiler, der også gemmes, selv om rådgivningen skulle strække sig over flere dage.

Desuden hjælper utallige funktioner dig med at bruge dit CMS 6 chat på den måde, som du har brug for til daglig brug på dit websted. Du kan oprette automatiske hilsner, så brugeren automatisk bliver tilkaldt med en forberedt besked efter et par sekunder eller efter at have besøgt et bestemt antal sider. Hvis brugeren indleder kommunikationen her, kommer de rigtige CMS 6-rådgivere i spil og starter chatten i realtid. Under samtalen kan brugerne som ved et trylleslag blive flyttet til undersider på dit webtilbud eller endda til eksterne websteder. Disse åbnes derefter i baggrunden af chatvinduet uden at afbryde samtalen.

Effektive rapporter giver dig alle de vigtige oplysninger, f.eks. det tidspunkt på dagen, hvor de besøgende på dit websted bruger chatten mest, hvor mange mailforespørgsler du modtager på tidspunkter, hvor chatten er slukket, hvor hurtigt dine redaktører besvarer forespørgsler, hvor mange chats der er til en rådgiver og meget mere. Men allerede under chatten får du at vide, om det er en tilbagevendende besøgende, hvilke sider de allerede har kigget på, hvilke sider de kigger på lige nu, og om chatten bruges med en stationær computer eller en smartphone eller tablet-pc.

Med CMS 6-chatten kan du fremover besvare dine kunders spørgsmål direkte på dit websted. Online chat er en hurtigere og langt mere personlig måde at kommunikere med dine kunder på end f.eks. traditionel e-mailsupport. Ved hjælp af dette effektive kommunikationsværktøj kan du forbedre din kundetilfredshed og frem for alt øge dine salgsmuligheder.

Book et gratis onlinemøde i dag.
Rul op