Skrive professionelle mailinger. Enkel og effektiv.
Det mailing-system, der er integreret i CMS 6, åbner en helt ny dimension for din online markedsføring. Det har aldrig været så nemt og intuitivt at lave en vellykket e-mailkampagne. Ud fra mailing-skabeloner kan du eller dine kolleger oprette perfekte HTML- og tekstnyhedsbreve med få klik ved hjælp af de samme effektive funktioner, som når du administrerer og opretter dine websteder. Du kan f.eks. tilføje billeder, links og andet indhold med et enkelt klik.
Ved hjælp af omfattende konfigurerbare modtagerlister kan du kontrollere og administrere dine udsendelser endnu bedre og synkronisere dem med interne virksomhedsapplikationer via import og eksport. Du kan f.eks. sende mailinger udelukkende til dine kunder, til interesserede parter, til brugere af bestemte produkter og tjenester eller specifikt til modtagere, der bor i en bestemt by. Med CMS 6 får emnet målrettet kontrol af rækkevidde en helt ny betydning.
Kun de tal, du kan se, er vigtige. CMS 6-mailing-systemet omfatter sofistikeret rapportering, der giver dig klare oversigter over de vigtigste brugerdata. Ud over åbningsgraden, dvs. hvor ofte modtagerne har åbnet en e-mail, kan du også se, hvilke links der er blevet klikket på særligt ofte. CMS 6 giver også oplysninger om, hvorvidt e-mails primært blev åbnet på mobile eller stationære pc'er og på hvilke styresystemer. Via geolokaliseringsforespørgsel indsamler systemet også data om den pågældende placering. Derudover registrerer CMS 6 den gennemsnitlige læsetid for dine modtagere og viser, om de læser, skimmer eller sletter dine beskeder direkte. Alle realtidsevalueringer er tilgængelige i form af et resumé i CMS 6 og i en automatiseret mailrapport, der giver dig en status over din udsendelses succes efter få dage.
CMS 6-mailing-systemet er ikke bare et værktøj; det er en omfattende og kraftfuld softwareløsning, der giver dig hundrede procent kontrol og en perfekt organiseret løsning til dine mailingaktiviteter.
Alle vigtige tal på et overblik.
Rapporteringen af dine mailingkampagner er ikke kun begrænset til adgangen til de indeholdte links, men du har også adgang til mange vigtige nøgletal om dine besøgende. Disse omfatter f.eks. oprindelsesdata, aktivitetstider, afvisningsprocenter og også en analyse af, om den pågældende mailing faktisk blev læst af modtagerne. Disse tal vurderes altid separat for desktop- og mobilbrugere.
Databaseobjekter gør dit nyhedsbrev dynamisk.
Inden for din mailing kan du også få fleksibel adgang til indholdet af dine databaser i CMS 6. Det kan f.eks. være datoer, produkter eller oplysninger om kontaktpersoner fra din virksomhed. Med få klik kan du indsætte disse data, der er specielt forberedt til din udsendelse, i dit nyhedsbrev og dermed give dine modtagere endnu mere opdaterede data.