Gå til hovedindhold zum Chatbot springen
Tablets mit verschiedenen Bildschirmansichten einer Karten-App

Skræddersyet software. Et CMS - lavet kun til dig!

Til dine særlige behov tilbyder vi dig skræddersyede løsninger, der er helt tilpasset dine ønsker. Vi skaber disse komponenter for dig og integrerer dem problemfrit i CMS 6, så du kan drage fordel af den intuitive brugergrænseflade. Du vil ikke mærke nogen forskel mellem CMS' basisfunktioner og de tilpassede funktioner.

Med CMS 6 kan du nu ikke kun administrere dit sideindhold, men også alle andre databasekoncepter, der er relevante for din hjemmeside: Fra seminar- og aftaledatabasen til omfattende produktlister, ordresystemer eller adresse- og salgslister - der er ingen grænser for din kreativitet.

Kan være alt muligt software. Fleksibel og kan udvides til det yderste.

Opgaver
Opgavestyring bruges til at gemme processer og procedurer i et team og bruges mest internt.
Opgaver
Registreringer
Logins kan gemmes til forskellige emner, f.eks. til booking af aftaler eller kantinebooking, men også klassiske online brugerkonti i e-handelssektoren.
Registreringer
Kontakt:inde
Ved hjælp af en kontaktpersondatabase kan personlige data som navn, stilling, kontaktoplysninger og et portrætfoto gemmes og vises fleksibelt på webstedet.
Kontakt:inde
Udstillinger
Udstillinger kan gemmes med en række forskellige indhold, og der kan linkes til yderligere eventdatabaser.
Udstillinger
Forfattere
Forfatterne opbevarer data om deres respektive biografier, som ud over fotos primært kan være oplysninger om deres CV og tidligere publikationer.
Forfattere
Anvendelser
I forbindelse med jobannoncer lagres personoplysninger i databaser over jobansøgninger. Desuden etableres der relationer til de jobannoncer, som folk har søgt.
Anvendelser
Blogs
Blogartikler kan administreres centralt ved hjælp af en database og forsynes med en række yderligere oplysninger, f.eks. oplysninger om forfatteren.
Blogs
Bøger
Bøger kan administreres med deres specifikke indhold i en database, herunder forfattere, bogens omslag og tekstforklaring.
Bøger
Datablade
Datablade kan administreres med en række forskellige data. Dette omfatter illustrationer, billeder, tekster, værdier og andre data. De kan vises på et websted og tilbydes som en dynamisk genereret og downloades som PDF-fil.
Datablade
Downloads
En database til central administration af filer, som brugere kan downloade via websteder. Titler og beskrivelser forklarer filens indhold, filtype og størrelse og udgives automatisk.
Downloads
E-learning
Hele e-læringsplatforme kan realiseres, der kan oprettes forskellige spørgsmål og svarmekanismer, som kan knyttes til en brugerkontodatabase med tilhørende succeskontrol.
E-learning
Udstillinger
Kunstværker og andre udstillingsgenstande kan gemmes med deres data såsom billeder, beskrivelser og data om kunstneren, men også med mål og vægt. Disse data kan derefter undersøges på et websted i form af onlinesamlinger.
Udstillinger
Webshop
Webshops kan realiseres med forskellige funktioner. Til salg af fysiske eller digitale varer, som en efterspørgselsløsning med ekstern tilslutning eller som en crowd-shopping-platform.
Webshop
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Spørgsmål og svar kan administreres med deres respektive indhold og placeres på siderne i form af smarte elementer. Der kan også vises en visning med alfabetisk indeks og fuldtekstsøgning.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Filialer
Filialer kan gemmes med generelle oplysninger om den lokale placering og geokoordinater, herunder åbningstider.
Filialer
Fotografier
Fotografier kan organiseres i databaser, og ud over selve billedet kan der gemmes yderligere oplysninger om fotografen eller motivet.
Fotografier
Raffles
De enkelte konkurrencer gennemføres med forskellige spilprincipper og administreres via en database, ligesom deltagerne og deltagerdata.
Raffles
Hoteller
Hotellerne kan forsynes med alle relevante ekstra data, f.eks. billeder, tekster, oplysninger om beliggenhed, vurderinger fra kunder og meget mere. Yderligere videoindhold afrunder billedet af præsentationen af hotellerne.
Hoteller
Fast ejendom
Ejendomme kan administreres i databasen med en stor mængde data, herunder billeder og nøgledata om størrelse, beliggenhed og infrastruktur omkring ejendommen. Det er også muligt at oprette eksponeringer dynamisk som PDF-filer.
Fast ejendom
Kalender
Forskellige aftaleoplysninger kan organiseres i en kalenderdatabase. Der kan administreres billed- og tekstoplysninger samt data om kontaktpersonen. Der kan skabes teknologiske grænseflader til betalingstjenester, online-billetudstedelse og ventelistefunktioner.
Kalender
College
For uddannelsesinstitutioner som f.eks. skoler og universiteter kan personalet forvaltes. Dette omfatter også tilstedeværelse og fravær og deres udgivelse på det beskyttede ekstranet eller som en digital "vikartavle" via CMS 6 Commander på alle tænkelige skærme i skolebygningen.
College
Koncerter
Ved hjælp af en koncertdatabase kan data om forestillingen og kunstneren administreres og gøres tilgængelige. Online-billetudstedelse anvendes til digital udstedelse af adgangsbilletter efter forudgående betaling.
Koncerter
Kundekonto
Med en kundekontodatabase kan tilbagevendende kunder og deres køb på et websted registreres permanent og knyttes til andre tjenester som f.eks. mailingmodulet.
Kundekonto
Podcasts
Podcasts kan administreres i form af lydfiler eller dynamiske indlejringskoder til udbydere som Podigee eller Soundcloud og beriges med yderligere data til output på webstedet.
Podcasts
Kunstværker
Kunstværker kan administreres i databaser med alle vigtige parametre og indhold. En tilslutning til eksterne systemer er lige så mulig som uafhængig drift.
Kunstværker
Encyklopædi
Et leksikon, eller undertiden en ordliste, kan bruges til at organisere termer med forklaringer og gøre dem søgbare på webstedet.
Encyklopædi
Medlemmer
Med en medlemsdatabase kan de personlige data eller også de virksomhedsrelevante data ud over kontaktadressen, logoet, en virksomhedsprofil og også de operationelle nøgletal lagres og forvaltes med henblik på offentliggørelse.
Medlemmer
Partnervirksomheder
Til præsentation af partnervirksomheder med logo, firmanavn og link til det respektive websted kan der anvendes en database, der kan administreres på passende vis. Udgangen er derefter samlet eller grupperet i henhold til virksomhedskategorier.
Partnervirksomheder
Produkter
Produktdatabasen tjener som grundlag for en e-handelsløsning til at administrere alle produkter og artikler, herunder illustration, beskrivelse, priser, afgiftssatser, forsendelsesomkostninger og lager.
Produkter
Publikationer
Ved offentliggørelse af publikationer kan ud over forfatter og teknisk resumé også uddrag eller komplette publikationer organiseres med henblik på salg eller download i en tilsvarende database.
Publikationer
Destinationer
Ved hjælp af en database over rejsemål er det muligt at forankre destinationsspecifikke oplysninger og kombinere dem f.eks. med hoteloplysninger og dermed offentliggøre dem som reserverbare tilbud til besøgende på webstedet.
Destinationer
Anmeldelser
Database-organiserede anmeldelser hjælper andre kunder med at beslutte sig for eller imod et produkt. Især inden for e-handel er dette en vigtig og afgørende komponent. Anmeldelser administreres i en database og gemmes, når de indsendes.
Anmeldelser
Opskrifter
Især i fødevareindustrien er opskrifter en hyppigt anvendt motor til at binde de besøgende til mærket og tilskynde dem til at købe produkterne. Ved hjælp af en database kan opskrifter nemt vedligeholdes og administreres efter et foruddefineret skema.
Opskrifter
Ruter
En rutedatabase kan bruges til at lokalisere turistmål, f.eks. ruter til cykelture og andre ture, med hensyn til indhold og geografi.
Ruter
Seminarer
En seminardatabase, der svarer til en database for aftaler, kan gemme og indeholde de vigtige data om dato og generelle beskrivelser samt deltagernes relationelle registreringsdata.
Seminarer
Butikker
Ved hjælp af online shops kan hele e-handelsløsninger leveres med forskellige databaser. Funktionerne bestemmes og leveres afhængigt af produktet.
Butikker
Sponsorer
En database, der kan administreres, kan bruges til at vise sponsorer med logo, firmanavn og link til det respektive websted. Udskrivningen sker så f.eks. individuelt ved hjælp af et såkaldt smart element og helt ud på én side.
Sponsorer
Jobannoncer
En database med jobannoncer gør det muligt at offentliggøre jobtilbud, samtidig med at ansøgerdata kan lagres i krypteret form ved hjælp af andre databaser.
Jobannoncer
Strande
Især når det gælder rejsetilbud, kan en database for strande give interessante tilbud, især for besøgende. Oplysninger om infrastrukturen og også om sportstilbud kan indtastes og gemmes i den.
Strande
Tidsplaner
Inden for rammerne af skolesystemerne kan f.eks. også tidsplaner administreres og forvaltes. Undervejs i processen skabes der forbindelser mellem de ansvarlige lærere og også eventuelle nødvendige vikarer.
Tidsplaner
Datoer
En eventdatabase indeholder alle vigtige data om eventen, f.eks. dato, klokkeslæt, emne og eventtype, dvs. om det er en face-to-face- eller online-event. Interesserede personer kan eventuelt tilmelde sig online.
Datoer
Spillesteder
I forbindelse med begivenhedsdatabaser tjener relationelle links til begivenhedslokaliteter primært til at tilføre merværdi for webstedets besøgende, idet de giver dem yderligere oplysninger om lokaliteterne.
Spillesteder
Din software-idé
Ved hjælp af CMS 6 kan vi implementere alle dine softwareideer og -ønsker, og det er også muligt at forbinde til tredjepartssystemer via en grænseflade. Mulighederne er ubegrænsede!
Din software-idé

Vi planlægger og designer din software og implementerer den i CMS 6, så du kan berige dataposter som datoer eller forhandlerlister med ekstra felter som billeder (inkl. beskæringsfunktion), dokumenter, tekster, links, Google Maps-geodata og indhold fra din eksisterende websitestruktur. Datafelterne kan også forbindes med andre felter for at skabe komplekse datarelationer.

For at forenkle vedligeholdelsen yderligere kan redaktører ikke kun administrere individuelle poster via CMS 6, men posterne kan også udskiftes helt via dataimport, og det er muligt at opdatere eksisterende databaser. Der kan oprettes tilpassede importskabeloner for at forenkle importen af data i fremtiden. Derudover er det muligt at eksportere alle data i CSV- eller MS Excel-format, også ved hjælp af filterindstillinger for at begrænse omfanget af eksportfilen, for eksempel kun til data fra en bestemt tidsperiode eller tilhørende en bestemt kategori.

Omfattende databasehåndteringsfunktioner er tilgængelige, f.eks. samtidig ændring af flere dataposter, kopiering og duplikering af individuelle dataposter samt effektive søge- og filterfunktioner.

Med de moduler, der kan tilpasses, giver CMS 6 dig nem adgang til dine eksisterende databaser og poster. Du kan administrere dine data lige så bekvemt og intuitivt som alle andre CMS 6-funktioner.

Hybrid CMS 6 kombinerer moderne headless CMS-principper med traditionel funktionalitet.

Ved hjælp af databasemodulet bliver CMS 6 et hybridsystem, der kombinerer centraliseret indholdsstyring med moderne headless CMS-principper. Ud over traditionel indholdsstyring kan indhold også vedligeholdes centralt i en database og udsendes fleksibelt og til specifikke målgrupper via forskellige kanaler, f.eks. websteder, webapps, eksterne sider, ekstranet eller endda skiltning. På den måde får redaktørerne glæde af indholdets genanvendelighed og skalerbarhed, som man finder i headless CMS-løsninger, samtidig med at de bevarer den gennemprøvede funktionalitet i et traditionelt CMS. Dette hybridkoncept gør det muligt at skabe indhold én gang og præsentere det på mange forskellige måder, hvilket optimerer både effektiviteten af indholdsvedligeholdelsen og tilpasningsevnen til forskellige slutenheder og præsentationsformer.

Skræddersyet til din virksomheds behov. Sømløs integration.

Vi kan udvikle enhver database, der er integreret i CMS 6, til dig i henhold til dine krav og ønsker. Der kan oprettes forskellige input-typer, f.eks. felter til tekster, billeder, gallerier, geokoordinater, links til andre databaser, links til CMS 6-indhold og meget mere. Administrationen er meget enkel takket være kraftfulde redigerings- og søgefunktioner.

Brug regler til at automatisere alle processer i forbindelse med dine databaser. Det er en leg.

Automatiserede regler kan f.eks. bruges til automatisk at ændre, neutralisere eller slette databaseindhold baseret på tilbagevendende intervaller. Det er også muligt at modtage regelmæssig information eller databaseudtræk via e-mail - f.eks. de seneste salgstal for din webshop eller oversigter over dine kunders seneste anmeldelser.

Book et gratis onlinemøde i dag.
Rul op