Gå til hovedindhold
Computerbildschirm mit Benutzeroberfläche einer Chatanwendung

Organiser dine projekter og opgaver. Alt sammen i et enkelt system.

Med CMS 6 Tasks kan du administrere dine projekter og de opgaver, de indeholder, på ingen tid. Opret projektkort, og tildel individuelle opgaver til dig og dine medarbejdere. Du kan definere en færdiggørelsesdato for hver opgave, oprette detaljerede tjeklister og beskrivelser, uploade vedhæftede filer og oprette forbindelser til CMS-indhold. Fordelen er, at opgavemodulet er direkte integreret i CMS 6 - så du har automatisk adgang til alle dine kolleger og frem for alt til alle data i CMS'et. Hvis din online-redaktion måske planlægger en ny online-kampagne, skal forskellige afdelinger udføre forskellige opgaver i den forbindelse: tekst-, foto-, grafik- og SEO-teamene skal forberede sig. Du kan planlægge, kortlægge og overvåge hele projektet - indtil det er gennemført med succes.

I den daglige brug flytter du blot opgaver mellem projektkort, tilføjer brugere, kommunikerer inden for opgaverne med dine kolleger og oplever en helt ny form for team-baseret projektorganisation og kommunikation. Hvis brugere foretager ændringer eller tilføjelser, får du som projektdeltager akustisk og visuelt besked i CMS 6 og kan straks se, hvilke opgaver eller projekter der er ændret.

CMS 6-opgavemodulet overvælder dig ikke med unødvendige funktioner, som du ikke har brug for, men du kan altid se alle oplysninger om dit projekt med et enkelt blik - strømlinet og ekstremt overskueligt.

CMS Dashboard mit Aufgabentafeln und Navigation
Book et gratis onlinemøde i dag.
Rul op