Gå til hovedindhold
Tablet mit HolidayCheck Website vor Strandkulisse mit spielenden Menschen

Ny landingsside og ny teknologi til HolidayChecks "Book Your Thing"-kampagne

 
Kunde: HolidayCheck AG
Industri: Turisme
Strøm: Branding, Websted

Landing page-kampagne "Book din ting

gradwerk udvikler en særlig landingsside til "Buch Dein Ding" og sikrer en gnidningsløs lancering af kampagnen takket være en effektiv teknologi.

Højsæsonen for rejser begynder, og HolidayCheck har udviklet en ny brandkampagne i samarbejde med det ledende bureau i Hamborg.

Kommunikationskonceptet fokuserer på rådgivning fra 160 uddannede HolidayCheck-eksperter i online-rejsebureauet og en ny, intelligent søgefunktion på webstedet i henhold til individuelle feriepræferencer.

Denne kombination gør det muligt for HolidayCheck at give sine kunder passende tilbud til feriesæsonen. Fokus i kommunikationen er på tv-spots på ti til 30 sekunder, der på humoristisk vis viser enkelte rekreative ferieøjeblikke. I forbindelse med brandkampagnen satser HolidayCheck også på plakatreklamer i hele Tyskland, aktiviteter på de sociale medier og samarbejde med mikroinfluencere. Derudover spreder HolidayCheck emnet bredt ved hjælp af indholdssamarbejder med omfattende online nyhedsportaler.

Som en del af kampagnelanceringen udviklede og implementerede gradwerk den tilhørende landingsside, som HolidayCheck-medarbejderne nemt kan tilføje nyt indhold til og løbende redigere ved hjælp af gradwerk CMS 6. Den udviklede "Book Your Thing"-landingsside er ikke kun udviklet i Responsive Design, men er også blevet teknologisk implementeret på en sådan måde, at den automatisk og optimalt vises i den native HolidayCheck-app til smartphones og tablet-pc'er.

For at teknologien kunne modstå det forventede stormløb af besøgende, udviklede det digitale bureau gradwerk på meget kort tid et passende teknologikoncept og leverede det til kunden i tide til lanceringen af "Book Your Thing"-kampagnen. Indholdet er gemt i gradwerks egen cloud, den eksklusive HolidayCheck-vært er til enhver tid skalerbar og kan forberedes til enhver tænkelig kampagne. Statiske data leveres via et Content Delivery Network (CDN). På denne måde kan trafikken fra tusindvis af adgangsforbindelser fordeles perfekt, og takket være SSL-offloading kan serveren i høj grad aflastes af SSL-terminering på knudepunkterne.

Takket være en meget god forberedelse er den nye "Buch Dein Ding"-kampagne ikke kun en succes med hensyn til indhold og koncept, men er også teknisk set optimalt forberedt til kundens krav.

Mann auf aufblasbarem Tier im Pool macht Spaß

HolidayCheck AG

HolidayCheck AG med hovedsæde i Bottighofen, Schweiz, driver rejsebooking- og hotelvurderingsportaler på internettet. Dens vigtigste forretningsmodel er provisionsbaseret formidling af pakkerejser, hoteller og udlejningsbiler samt henvisning af internetbrugere til andre bookingportaler.

Book et gratis onlinemøde i dag.
Rul op