gradwerk udvikler nyt webdesign til HolidayCheck Award-webstedet.
Re-design af HolidayCheck Award-webstedet
Webbureauet gradwerk har udviklet og implementeret et nyt design til det succesfulde HolidayCheck Award-websted. Hvert år er højsæsonen lige rundt om hjørnet, og brugerne venter spændt på de seneste hotelanbefalinger - "HolidayCheck Award".
I år har webarbejderne hos gradwerk ikke blot udskiftet databasen, men også relanceret HolidayCheck Award-webstedet fuldstændigt. Undervejs
brugervenligheden blev specifikt fornyet, og webstedet som helhed blev tilpasset til den nye designlinje. Hotellernes placering er nu også klart genkendelig, da de er synligt nummereret. Takket være den såkaldte lazy loading skal de besøgende ikke længere scrolle gennem siderne enkeltvis ved at klikke eller røre ved dem, men hele hotelindekset vises mere og mere automatisk direkte på siden, når der scrolles. Det sparer tid og giver brugerne en ensartet, uafbrudt oplevelse.
Selvfølgelig blev de bedste adresser i verden igen fastlagt på grundlag af næsten en million hotelvurderinger fra det foregående år. Relanceringen blev ledsaget af WhatsApp- og nyhedsbrevskampagner med stor rækkevidde.
Ud over de mange forbedringer i udseende og brugervenlighed bruger HolidayCheck AG fortsat den yderst succesfulde CMS 6-software udviklet af gradwerk - som nu bruges til at administrere alle online kampagner og konkurrencer og for nylig også HolidayChecks pressesider.
CMS 6 er den omfattende marketing-software, fyldt med innovationer som billedhåndtering, hurtig søgning, automatisk mærkning, ansigtsgenkendelse, dashboard, smarte databaser, Deep-Learning-oversættelse, Alexa-tale-genkendelse, Commander-Kiosk-software - og selvfølgelig "DSGVO-ready"!
HolidayCheck AG
HolidayCheck AG med hovedsæde i Bottighofen, Schweiz, driver rejsebooking- og hotelvurderingsportaler på internettet. Dens vigtigste forretningsmodel er provisionsbaseret formidling af pakkerejser, hoteller og udlejningsbiler samt henvisning af internetbrugere til andre bookingportaler.