Gå til hovedindhold
Laptop mit Adventskalender-Website vor Kamin und Weihnachtssocken

Hver dag er en lille dør til lykke! HolidayCheck-adventskalenderen er her!

 
Kunde: HolidayCheck AG
Industri: Turisme

Julekampagne for HolidayCheck

Webdesignbureauet gradwerk har designet og udviklet en digital adventskalender til rejseportalen HolidayCheck i forbindelse med juletiden.

I henhold til det velkendte "åben døren"-princip udloddes der hver dag præmier, som forklares med en individuel medarbejdervideo. Ved at svare rigtigt på et ekstra quiz-spørgsmål kan besøgende deltage i konkurrencen og vinde en af 24 fantastiske rejsepakker hver dag.

Webdesignbureauet gradwerk har udviklet et tilsvarende design og koncept. Ved hjælp af software, der er udviklet specielt til denne kampagne, kan indholdet af de fireogtyve dage udfyldes via CMS 6. Dette omfatter videoen og partnerlogoer samt konkurrencespørgsmålet og de forklarende tekster. Hver dag i december indtil juleaftensdag vil de virtuelle døre være åbne for deltagelse og dermed sikre kontinuerlig trafik, som vil stige yderligere som følge af de generelle adgangstal på webstedet. Kampagnen indsamler også brugbare brugerdata og øger yderligere brugerbasen af nyhedsbrevsmodtagere.

Ud over design og programmering støtter gradwerk også gennemførelsen af denne kampagne, der varer næsten en måned, og forsyner kunden med alle statistiske data, deltagelsesprocenter og data for den daglige lodtrækning af vindere.

Winterlandschaft mit Adventskalender und Geschenken

HolidayCheck AG

HolidayCheck AG med hovedsæde i Bottighofen, Schweiz, driver rejsebooking- og hotelvurderingsportaler på internettet. Dens vigtigste forretningsmodel er provisionsbaseret formidling af pakkerejser, hoteller og udlejningsbiler samt henvisning af internetbrugere til andre bookingportaler.

Book et gratis onlinemøde i dag.
Rul op