Efter ferien er før ferien: implementering af forskellige reklamesider for HolidayCheck AG
Handlingssider for HolidayCheck AG
For at give en passende velkomst til alle dem, der vender hjem fra deres rejse, fik gradwerk til opgave at udvikle og designe en særlig "Hvordan var det" kampagne. Men også den næste ferie er der taget højde for. På siderne om strande kan rejsende finde ud af, hvor de bedste strande findes.
Ved hjælp af en særlig opfølgningskampagne kaldet "Wie war's" (hvordan var det) opfordres alle rejsende til at bedømme deres feriehoteller og indkvartering på HolidayCheck-webstedet. Der udloddes rejsepakker af høj kvalitet i en konkurrence. Det digitale bureau gradwerk fik til opgave at udvikle konceptet, designet og den endelige implementering på HolidayCheck-siderne. Kampagnen vil blive administreret af gradwerk i hele perioden, og kunden vil regelmæssigt blive informeret om de aktuelle fremskridt. "Hvordan var det"-landingssiden kan nemt administreres af HolidayCheck-medarbejdere ved hjælp af gradwerk CMS, og deltagerregistreringer kan overvåges.
På jagt efter de bedste strande
Men også i forventning om den nuværende tidlige bookingfase har webarbejderne hos gradwerk udviklet noget nyt til HolidayCheck-rejseportalen. Med kampagnen "Strande" viser HolidayCheck de besøgende de smukkeste strande på Gran Canaria, Mallorca og mange andre destinationer. Ved hjælp af et dynamisk Google-kort, der kan administreres af kunden i CMS 6, kan strandene på øerne placeres og forsynes med masser af yderligere oplysninger. Det omfatter nogle fotos i form af et galleri og oplysninger om strandens tilstand, længde og bredde, vandkvalitet og renhed. Endelig er der også svar på spørgsmålet om, hvorvidt der er liggestole og paraplyer til rådighed. I øjeblikket kan du finde oplysninger om strandene på Tenerife på de nye sider om strande.
På denne måde skabes der spændende og omfattende kampagner og aktioner omkring emnet ferie og rejser i løbet af året.
HolidayCheck AG
HolidayCheck AG med hovedsæde i Bottighofen, Schweiz, driver rejsebooking- og hotelvurderingsportaler på internettet. Dens vigtigste forretningsmodel er provisionsbaseret formidling af pakkerejser, hoteller og udlejningsbiler samt henvisning af internetbrugere til andre bookingportaler.